Građanski pokret "Bravo" je, kako tvrde, nakon provere i razgovora sa građanima u autobusima GSP-a ustanovio da je uvođenje elektronskih karata u Novom Sadu potpuni promašaj.
Postovani Danijele, jako ćete se iznenaditi!
Ja sam uzeo kartu za starije od 65 godina neki dan i skoro postradao.
Sreća rekla mi je jedna gospođa da se i te karte motaju validirati na automatu ili se smatra da je nemate i plaćate kaznu. I zaista naleti kontrola i traži karticu na uvid Proverio je da li sam se "otkucao" kada sam ulazio! Zašto to? Pa ja onda kočim ulaz jer trazim karticu pa kad je nađem ona ne primi signal od prve, nego iz trećeg pokusaja a iza mene još 10 ljudi čeka. Gde je tu logika?
Pa netreba da se čudimo na još jedan banalan način da se opljačkaju gradjani Novog Sada i okolnih mesta kako voze netreba ni da naplaćuju karte iz Kisača do Novog Sada vožnja traje ko od Subotice do Beograda sramota kasne ljudi na posao i koga briga a vozač ko da gura autobus a ne vozi sramota i užas
Jutros ulazim u bus na vrata zbornice, tj. srednja vrata, gde se narod najviše skuplja, uvek je tamo gužva i uvek neko stoji na vratima, bez obzira da li je autobus pun ili nije. Pokušavam par puta da učitam "pokaznu". Validator naravno ne radi, što se u poslednje vreme često dešava. Neka gospođa mi reče da radi samo onaj kod vozača i da se mora validirati i na izlasku. Nisam hteo da se raspravljam sa gospođom i nisu vredela nikakva objašnjavanja da nemam e-novčanik,imam onu personalizovanu NSmart karticu, poslodavac mi plaća mesečne putne troškove
Ko ga napravi. Koji će krc check out ?? U Londonu Oyster nije imao check out za buseve, samo za Tube. Ako je gradski bus onda što komlikovati?? Osim što se oni nadaju da oni koji zaborave da check out plaćaju više. It's all about money honey;-)
Samo objasnite lepo da ne treba da se radi check out na gradskim linijama i to je to. I to da se lepo i jasno objasni.
Razumem njihovu zelju da imaju te podatke, zato sto su to podati koji unapredjuju saobracajne studije, dnevne migracije stanovnistva, optimizacija potrosnje goriva, planiranje saobracaja.. ALI, morate naci drugi nacin za brojanje putnika, postoje senzori za vrata, AI modeli za brojanje preko snimaka itd..
Check out u gradu vise steti nego sto koristi!
Jedino rešenje je da se plaća više kod vozača i tako se izmakne stolica ovima što sede na dve.
Ja znam da hoću jer ne idem tako često. Uvek sma radio moralno makar na svoju štetu (materijalnu)
Moramo se braniti i odbraniti.
U Engleskoj normalno kupiš kartu kod vozača i možeš da je platiš debitnom karticom a može i gotovinom. Karta se otprinta kao u prodavnici iz fiskalne kase. Može i povratna da se kupi ako je međugradski bus. Karta može da se kupi i na automatu na stanici tamo gde postoji automat. Može i onlajn, pri čemu pokažeš kartu u telefonu. Nisam videla nikakve "uređaje" u autobusima.
Eno, dali su smislen predlog, ali vi čitate samo ono što vam napišu vaše gazde koje su vas zaposlile da botujete, jer ne umete samostalno da mislite. Pozz.
Ovaj vikend sam isla sa decom na Frusku Goru sa busom za Vrdnik. Cekirala sam se kod Lutrije, pa posle na Vencu i sve je bilo ok. Karta 160 dinara.
Mozes i ti sa nama sad za vikend Bravo na Frusku, da isprobas novcanik, a i mozda ti priroda pomogne da otvoris vidike, da se setis matematike iz osnovna skole, a mozda ce ti i biti malo bolje.
Pre više od 30 godina bile one kartonske kuckalice karte za 12 vožnji.
Uđeš u autobus i otkucaš je u automatu a automat ti otkine tu jednu vožnju i na kartu odštampa šifru koja važi baš za taj autobus, tu liniju i tu vožnju.
Tako jednostavno i prosto.
Ništa nije falilo takvoj karti. A onda se našao neko "pametan" pa je to ukinuo.
Kuckalica sa 12 vožnji u gradu je bila plave boje a za vangradske vožnje je bila crvene boje.
Inače, problem u prevozu je nastao kada su iz vozila izbacili one stare automate za prodaju pojedinačnih karata. Takav automat je bukvalno u deliću sekunde štampao i izdavao kartu i bio je mehanički, na ručicu.
Od kako su ubacili elektronske automate koji jednu kartu štampaju bukvalno pola minute i još na onom dugačkom računu sa QR kodom, nastaju i gužve i kašnjenja u prevozu.
Jasno je svakom normalnom coveku o cemu se ovde radi. Koruptivna nabavka aparata za licno bogacenje daje "rezultate" upravo sada. Vece guzve i vise svadja kod duple validacije na ulasku i izlasku iz vozila. I bice sve gore i gore...
Ceo svet uvodi plaćanje mobilnim preko nfc-a (gpay, Aplepay, direktno Visa i Maestro karticama) ili QR kodom i sve to telefonom ili beskontaktnim karticama samo naši uvode praistoriju od prevozničkih kartica kao da je novotarija.
Jadna kampanja, još jadnijeg pokreta. Koliko znam 10.000 e.novčanika je prodato za nedelju dana i koriste se. Gospoda iz Bravo su mogla kupiti e.novčanik i testirati na validatoru, a ne izmišljati. Što napisa vozač u ranijem komentaru-nemoguće se dva puta validirati. A o QR kodu je pričao direktor GSP na konferenciji, da je razvijen kao sledeći vid plaćanja. Pa, ono sad...mi smo to izmislili. Jadno od Bravo.
Beograd ima dv zone A i B. Cena karte 50din koja se plaća SMS-om i važi 90 min. Cena dnevne karte 120 din. Novosadski JGSP govori da ne može da uvede sms-om plaćanje jer Novi Sad ima više zona. A da ga podele u 2? Neee kako bi se žgadija nakrala onda. Sramota....
Evo linka na kom mozete videti kako se skida vise puta:
https://www.facebook.com/bravonovisad/videos/da-li-je-novi-sistem-naplate-karata-u-gsp-u-ns-smart-ili-ns-stupid-pogledajte-%C5%A1t/902322551274158/?locale=sr_RS
Прислониш карту и не откуца, мислиш није прихватио прислониш поново када оно куца аут и као да ниси ни куцао. Мораш поново и ето ти 130 дин за једну вожњу. Сви знамо да валидатори раде споро и са закашњењем у већини случајева...
Kada su se stekli uslovi tj zavrsen Necin objekat mozemo se pozabaviti ovim problemom. Cela smena ide na ispomoc kako onda nesto drugo da uradimo? Dragojlo tvoja je zadnja. Takav kadar firma nije viedela od osnivanja. Napred(drke)njake se zavrsavaju uskoro?
Meni najvise smeta sto su autobusi izuzetno prljavi iznutra, to se posebno primeti kada posetite Beograd i vidite koliko su njihovi autobusi cisti a nasi prljavi. Isto tako mi smeta sto deo autobusa nije ispravan, tipa ne mogu da izvuku uzbrdicu do Popovice ili im ne rade kocnice i menjac pa vozac ne moze da krene kada se zaustavi i onda obavesti putnike da svi idu do okretnice bez stajanja a izlazak je kada se autobus bude vracao na dole (autobus kada stane na uzbrdici, vise ne moze da krene). Navodno vozace u GSP-u kaznjavaju ako prijavljuju neispravnosti na autobusu.
@Возач ЈГСП
Meni je naplatio dve karte i to do Begeča, umesto jedne fo Veternika. Kod futoške ušao u Begečki 23 i 45, skinulo mi 110. Čekirao se kod crkve u Veterniku posle ponoći i opet skinulo 110. Tako da me vožnja umesto 65 izašla 220 dinara. Žalio sam se na telefon smarta, kaže da je verovatno zbog toga što je vožnja počela jednog, a završila drugog dana, da će proslediti programerima, vratiće mi novac, čekam.
Tako da sistem veoma loš, baguje, preplaćen za ono što pruža. nekoliko puta sam se i džabe vozio. jer vozač nije mogao odštampati kartu. Čisto sumnjam da si vozač.
Pa tek se pocelo. Sigurno da ce u pocetku biti gresaka i da svi ne znaju ni kako upotrebiti ali da su guzve na vratima danas se vozila nije istina. Nije blistavo bilo odmah u pocetku ni sa godisnjim pretplatnim i nasim penzionerskim, bilo je zastoja a sad je sve normalno. Danas se poeni sticu napadon i samo napadaj i to je jadno a jos jadnije je lagati.
Ne znam koje su namere ovog političkog pokreta, verovatno da se lik pozicionira u gradu kao neka lokalna politička figura i alternativa, ali prosto čitam i ne verujem. Ovo nije tacno, jer sam lično kupio i koristio ovaj e-novcanik, uplatio on-line putem mbanka iznos od 1.000din i koristio ga nekoliko puta i nisam imao nijedan problem. Validiranje prilikom ulaska i izlaska je išlo brzo bez ikakvih problema i uvek mi je skinut tačan iznos od 65din i samo jedanput. Lik mi je ovim neistinama odmah pao u očima.
Cinjenica je da se elektronski novcanici ne isplate za one koji svakodnevno koriste javni prevoz. Uzmimo za primer 23 radna dana mesecno za odlazak i povratak sa posla vam treba 2.990 din. pod uslovom da ne presedate. Mesecna karta je superiornija u tom slucaju. Novi sistem naplate je za one koji povremeno koriste prevoz, recimo goste i strance.
prilikom izlaska je najgrublje kršenje ljudskih prava i niko nema prava na to da Vas natera ni po kom osnovu .
Prilikom ulaska da nije problem.Izlaz ne može da se validira jer ste već validirali kartu prilikom ulaska.
Šta je epilog svega?
Ljudi će sve više početi da koriste taksi umesto prevoza ili biciklo ili će preći na lične automobile gsp će imati sve nižu naplatu a usluga će biti sve gora i gora .
Drugim rečima to što su Vam uradili je poslednji ekser u mrtvačkom sanduku za jedno javno preduzeće i javni prevoz drugog po veličini grada jedne države u Evropi ne u centralnoj Africi.
Mada narod Novoga Sada je zato glasao.I zato je tapšao na mitinzima.Ne žalim Vas ni sekundu.
I sada će opet glasati .
Tražili ste dobili ste. I opet ćete dobiti. Sve što ste tražili to ste i dobili.I uvek ćete dobiti.
Vezano za personalizovane, koje su izašle pre cele tri godine, produžavanje mesečne markice izgleda ovako - odete u aplikaciju NS Smart, probate po stoti put da dodate karticu i kada ne uspete jer ne može, skinete uplatnicu sa kodom, pa odete u aplikaciju banke i tamo preko IPS plaćanja skenirate skinutu uplatnicu. Definitivno NS Stupid. Da ponovim, aplikacija i sistem su izašli pre tri godine i i dalje se ne može platiti direktno iz aplikacije, nego sa drugog mesta. Mislim, obična forma za plaćanje... Koji li je zemljak ili kum dobio grdan novac za ovo, da mi je znati. Ovo programer rešava za par dana, ali u naprednom univerzumu su banalne stvari viša matematika, a ozbiljne stvari su svedene na banalnost.
Zašto ne može da se kupi pojedinačna karta u kioscima ? A ova e -novčanik je skupa jer taj komad plastike košta 400 dinara , prepaid moraš da uplatiš 200 dinara najmanje. Ja sam primetio da ima sve više ljudi koji ne plaćaju karte i voze se džabe. Kupite bolje nove autobuse ,a onda napravite bolji sistem naplate. I ukinite povećanu cenu karte kupljene kod vozača jer je nezakonska.Nadam se da će neko da vas tuži zbog toga!!
Ljudi (mislim na vas iz GP Bravo) fokusirajte se na sustinu. Licno imam e-novcanik koji sam uzeo u zamenu za 5 kupljenih karata za jednu voznju i to funkcionise dobro, cekiram se samo na ulazu u bus jer koristim samo linije zone 1. Svaki sistem dok se ne uhoda ima problema, najvise dok ne prihvate putnici. Naravno da uvek moze bolje, ali i ovo je nesto. Mnogo je bolje nego do sada, kupovina kod vozaca. U GSP-u i drugim institucijama ima mnogo krupnijih stvari na koje treba da ukazete ako ste ozbiljni.
Док је у Београду постојао Бус Плус, на валидатору је постојао избор куповине више карата и избор зоне (тада је било четири зоне) тако да је све могуће. Проблем је Новом Саду уваљен крш производ. Код год је негде даље ишао, па макар и до Београда, може да се увери колико је лош НСмарт систем. Види се да су валидатори и возачке конзоле најјефтинији могући, а такве су им и опције па за сваку глупост треба питати возача. Апликација и сајт делују недовршено, уопште нису интуитивни за кориснике, имају врло мало могућности.
Проблем са београдским Бус Плусом је начин на који је склопљен уговор и токови новца, али сам систем је свемирски брод за НСмарт.
Tako je to u svim segmentima, u celoj državi, ako se ovo uopšte može nazvati državom. Na direktorskim mestima su neznalice, ljudi bez kvalifikacije za posao koji obavljaju. Jedina im je preporuka partijska knjižica. Veličaju se ratni zločinci, ubice se oslobađaju, pričaju bajke o "Kosovo je Srbija"... Cela Evropa nam se smeje...
2024ta godina, blockchain tehnologija, ljudi...
preko QR koda koji je svuda u autobusu, sam sebi čekiraš kartu, imaš sličicu u telefonu dok važi karta (ako je npr. vremenski ograničena) ili preko tog QR koda vezana za taj autobus i vreme, tj. tu vožnju.
Ja sam danas bila u busu 23 i ušla u bus čekirala se kada sam došla na zadnju stanicu htedoh da se izlogujem i pokazalo mi je neuspešnu validaciju i odem ja kod vozača i on mi besno odgovori nemam pojma. To je stvarno sramota od gspa!!!!
Ви из Г.П. Браво ако икако докажеж да може двапут да се наплати карта на валидатору. Имаш гратис вожњу од свих возача ЈГСП. ПСсс... ми смо то тражили да један е'новчаник може купити више карата на валидатору,кажу стручњаци немогуће......
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Bravo" o novom sistemu naplate karata: NS smart ili NS stupid?
Autor: 021.rs
Novi Sad
•06.02.2024.
•17:27 > 17:34
Komentari 48
Jova
Ja sam uzeo kartu za starije od 65 godina neki dan i skoro postradao.
Sreća rekla mi je jedna gospođa da se i te karte motaju validirati na automatu ili se smatra da je nemate i plaćate kaznu. I zaista naleti kontrola i traži karticu na uvid Proverio je da li sam se "otkucao" kada sam ulazio! Zašto to? Pa ja onda kočim ulaz jer trazim karticu pa kad je nađem ona ne primi signal od prve, nego iz trećeg pokusaja a iza mene još 10 ljudi čeka. Gde je tu logika?
Strava
danijel
Biciklista
djuka ,,
Zokins
Hm...
Da nisu opet nešto menjali?
/
Milo Madacky
Mile
Razumem njihovu zelju da imaju te podatke, zato sto su to podati koji unapredjuju saobracajne studije, dnevne migracije stanovnistva, optimizacija potrosnje goriva, planiranje saobracaja.. ALI, morate naci drugi nacin za brojanje putnika, postoje senzori za vrata, AI modeli za brojanje preko snimaka itd..
Check out u gradu vise steti nego sto koristi!
Priča
Milan
Tapkalo
Ometači
Bez ideja , bez energihje, bez uspeha, konji koji su bili loši za jahanje jer su zbacivali jahače.
Miki
Ja znam da hoću jer ne idem tako često. Uvek sma radio moralno makar na svoju štetu (materijalnu)
Moramo se braniti i odbraniti.
Ljiljana Lukan
@Samo pitam
Iriski Venac
Mozes i ti sa nama sad za vikend Bravo na Frusku, da isprobas novcanik, a i mozda ti priroda pomogne da otvoris vidike, da se setis matematike iz osnovna skole, a mozda ce ti i biti malo bolje.
bananarama
Uđeš u autobus i otkucaš je u automatu a automat ti otkine tu jednu vožnju i na kartu odštampa šifru koja važi baš za taj autobus, tu liniju i tu vožnju.
Tako jednostavno i prosto.
Ništa nije falilo takvoj karti. A onda se našao neko "pametan" pa je to ukinuo.
Kuckalica sa 12 vožnji u gradu je bila plave boje a za vangradske vožnje je bila crvene boje.
Inače, problem u prevozu je nastao kada su iz vozila izbacili one stare automate za prodaju pojedinačnih karata. Takav automat je bukvalno u deliću sekunde štampao i izdavao kartu i bio je mehanički, na ručicu.
Od kako su ubacili elektronske automate koji jednu kartu štampaju bukvalno pola minute i još na onom dugačkom računu sa QR kodom, nastaju i gužve i kašnjenja u prevozu.
696
e-novĉanik je ipak napredak u odnosu na "biciklo". Drugo pitanje je kako e-novčanik funkcioniše.
Sasa
Samo pitam
Nicky
Jenga
Mia
Nole
https://www.facebook.com/bravonovisad/videos/da-li-je-novi-sistem-naplate-karata-u-gsp-u-ns-smart-ili-ns-stupid-pogledajte-%C5%A1t/902322551274158/?locale=sr_RS
Aca Srbin
Возач 2
Zika
Pera
Miloš veternik
Meni je naplatio dve karte i to do Begeča, umesto jedne fo Veternika. Kod futoške ušao u Begečki 23 i 45, skinulo mi 110. Čekirao se kod crkve u Veterniku posle ponoći i opet skinulo 110. Tako da me vožnja umesto 65 izašla 220 dinara. Žalio sam se na telefon smarta, kaže da je verovatno zbog toga što je vožnja počela jednog, a završila drugog dana, da će proslediti programerima, vratiće mi novac, čekam.
Tako da sistem veoma loš, baguje, preplaćen za ono što pruža. nekoliko puta sam se i džabe vozio. jer vozač nije mogao odštampati kartu. Čisto sumnjam da si vozač.
Sta nije jasno?
milicica
Bravo
Mi
Objektivan
Darko Dublin
Prilikom ulaska da nije problem.Izlaz ne može da se validira jer ste već validirali kartu prilikom ulaska.
Šta je epilog svega?
Ljudi će sve više početi da koriste taksi umesto prevoza ili biciklo ili će preći na lične automobile gsp će imati sve nižu naplatu a usluga će biti sve gora i gora .
Drugim rečima to što su Vam uradili je poslednji ekser u mrtvačkom sanduku za jedno javno preduzeće i javni prevoz drugog po veličini grada jedne države u Evropi ne u centralnoj Africi.
Mada narod Novoga Sada je zato glasao.I zato je tapšao na mitinzima.Ne žalim Vas ni sekundu.
I sada će opet glasati .
Tražili ste dobili ste. I opet ćete dobiti. Sve što ste tražili to ste i dobili.I uvek ćete dobiti.
Antuntun
Zokins
Vlada
Никола
Проблем са београдским Бус Плусом је начин на који је склопљен уговор и токови новца, али сам систем је свемирски брод за НСмарт.
Koponen
Mark
Bojan
Kako bi to "vozači JGSP"-a znali kad su davno po inostranstvu, a njihov posao rade rendom propaliteti sa vozačkom i razredom osnovne?
PEtar
preko QR koda koji je svuda u autobusu, sam sebi čekiraš kartu, imaš sličicu u telefonu dok važi karta (ako je npr. vremenski ograničena) ili preko tog QR koda vezana za taj autobus i vreme, tj. tu vožnju.
Andrea
Av
Возач ЈГСП
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H